ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ – ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα ΧΑΡΤΟΜΑΤΖΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ ΣΙΑ Ε.Ε., που βρίσκεται στην ιστοσελίδα WWW.PLUSSIZEXXXL.GR, με αναγνωριστικό εταιρείας PSX και έδρα την ΑΘΗΝΑ, Θεοκρίτου 11 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που παρέχονται από τον Πελάτη για την εκπλήρωση και την κατ’ επέκτασιν επαλήθευση των Όρων και Προϋποθέσεων που διέπουν την επεξεργασία ηλεκτρονικών παραγγελιών, την αποστολή προϊόντων και την απαραίτητη επικοινωνία για χρονικό διάστημα που απαιτείται από το νόμο.


ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  1. Ως Χειριστής προσωπικών δεδομένων, σε συμμόρφωση με το GDPR (στο εξής θα αναφέρεται ως „Κανονισμός“) ορίζεται ο ΧΑΡΤΟΜΑΤΖΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ ΣΙΑ ΕΕ, με αναγνωριστικό εταιρείας PSX, και έδρα την ΑΘΗΝΑ.
  2. Τα στοιχεία επαφής του Χειριστή είναι: e-mail: [email protected], τηλ.: 210-5746595
  3. Ως προσωπικά δεδομένα, ορίζεται κάθε πληροφορία που αφορά αναγνωρισμένο ή αναγνωρίσιμο φυσικό πρόσωπο.

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

  1. Ο Χειριστής επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που έχουν ληφθεί με τη συγκατάθεση του Πελάτη και έχουν συλλεχθεί μέσω της σύμβασης αγοράς και την τοποθέτηση ηλεκτρονικής παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος WWW.PLUSSIZEXXXL.GR.
  2. Ο Χειριστής επεξεργάζεται μόνο τα, απαραίτητα για την εκπλήρωση της σύμβασης και της αγοράς, δεδομένα του Πελάτη.
  3. Ο Χειριστής επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα για σκοπούς αποστολής προϊόντων και για λογιστικούς σκοπούς, καθώς και για την απαραίτητη επικοινωνία μεταξύ των δύο μερών, για τη χρονική περίοδο που απαιτείται από το νόμο. Τα προσωπικά δεδομένα δεν δημοσιοποιούνται και δεν μεταφέρονται σε άλλες χώρες.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Ο Χειριστής επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη για τους παρακάτω σκοπούς:

  1. Εγγραφή στην ιστοσελίδα WWW.PLUSSIZEXXXL.GR σε συμμόρφωση με το Κεφάλαιο 4, Ενότητα 2 του GDPR.
  2. Ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής παραγγελίας που δημιουργήθηκε από τον Πελάτη (όνομα, διεύθυνση, e-mail, αριθμός τηλεφώνου).
  3. Ρύθμιση νόμων και κανονισμών που πηγάζουν από τη σχέση μεταξύ Πελάτη και Χειριστή.
  4. Τα προσωπικά δεδομένα είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση του συμβολαίου αγοράς. Η σύμβαση αγοράς δε μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς τα προσωπικά δεδομένα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

  1. Ο Χειριστής αποθηκεύει τα προσωπικά δεδομένα για την περίοδο που κρίνεται απαραίτητη για την ολοκλήρωση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη σχέση και τη σύμβαση μεταξύ Χειριστή και Πελάτη και για διάστημα 3 ετών από την ολοκλήρωση της σύμβασης αυτής.
  2. Ο Χειριστής οφείλει να διαγράψει κάθε προσωπικό δεδομένο μετά το πέρας της περιόδου που ορίζεται ως απαραίτητη για τη διατήρηση προσωπικών δεδομένων.

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ & ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Υπεργολάβοι του Χειριστή θεωρούνται:

  • WooCommerce και WordPress
  • Εταιρεία αποστολής
  • Google Analytics (στατιστικά ιστοσελίδας)
  • Google Ads
  • Facebook/Meta Pixel

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Ο Πελάτης δικαιούται:

  1. Πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα
  2. Τροποποίηση των προσωπικών δεδομένων
  3. Διαγραφή των προσωπικών δεδομένων
  4. Ένσταση στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων
  5. Μεταφορά των δεδομένων
  6. Ανάκληση της αποδοχής επεξεργασίας μέσω e-mail: [email protected]
  7. Υποβολή παραπόνου στην αρμόδια αρχή σε περίπτωση παραβίασης του Κανονισμού

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Ο Χειριστής δηλώνει ότι λαμβάνει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων (π.χ. antivirus, πρόσβαση με κωδικό κ.λπ.).


ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES – GOOGLE CONSENT MODE V2

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie banner, όπου ο χρήστης μπορεί να αποδεχτεί ή να απορρίψει κατηγορίες cookies σύμφωνα με το Google Consent Mode V2.

Κατηγορίες Cookies:

  • Απαραίτητα Cookies (τεχνικά) – πάντα ενεργά
  • Cookies Στατιστικών (Google Analytics)
  • Cookies Διαφήμισης (Google Ads, Facebook Pixel)

Η συγκατάθεση αποθηκεύεται και μεταβιβάζεται αυτόματα στις πλατφόρμες Google & Meta μέσω API.


ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Οι αποδείξεις λιανικής εκδίδονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας sbzsystems.com και δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο με τα ρούχα.
Μπαίνει μόνο το έντυπο επιστροφής/αλλαγής.

Η έκδοση αποδείξεων γίνεται μόνο τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 09:00 – 17:00.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Ως πελάτης έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εάν θέλετε αλλαγή μεγέθους, αν η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή αν το προϊόν είναι ελαττωματικό. Η αλλαγή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε στο κατάστημα είτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Τα έξοδα σε πιθανή περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και ισούνται με 4 ευρώ. Η αλλαγή ή η επιστροφή θα πρέπει να γίνει έως και δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής για να γίνει αποδεκτή από την εταιρεία μας. Αν σας έχουν αποσταλεί με δωρεάν μεταφορικά, στην επιστροφή χρημάτων θα αφαιρούνται 4 ευρώ για επιστροφές εντός Ελλάδος και 14 ευρώ για επιστροφές από την Κύπρο.

Παρακαλώ διαβάστε τα ακόλουθα για να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή:
Κάθε μας αποστολή περιέχει μια φόρμα επιστροφής.

Τρόπος 1ος

Συμπληρώνετε την παραπάνω φόρμα, δηλώνοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το ονοματεπώνυμό σας, τα προϊόντα που επιστρέφετε, συνοδευόμενα από τον λόγο της επιστροφής (π.χ. μικρό μέγεθος), καθώς και τα προϊόντα με τα οποία θέλετε να αντικατασταθούν τα επιστρεφόμενα.
Διεύθυνση αποστολής ειδών προς επιστροφή: Θεοκρίτου 11, Περιστέρι 12134.

Τρόπος 2ος

Μπορείτε να μας καλέσετε για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία μαζί.
Τηλ. Επικοινωνίας: 210-5746595
Καθημερινά: 09:00 – 17:00

Τρόπος 3ος

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μέσω του eshop και στις παρατηρήσεις να μας σημειώσετε ότι πρόκειται για αλλαγή. Εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Η αλλαγή γίνεται ταυτόχρονα με την παράδοση της νέας αποστολής.

Τα προϊόντα αντικατάστασης πρέπει να είναι ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα.
Εάν το μέγεθος/νούμερο είναι λάθος, γράψτε μας το σωστό για αντικατάσταση.
Εάν νομίζετε ότι υπάρχει ελάττωμα, παρακαλώ γράψτε μας λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.
Εάν νομίζετε ότι δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά που πραγματοποιήσατε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Το ρούχο ή το αξεσουάρ δεν πρέπει να έχει πλυθεί ή να έχει φορεθεί πέραν της δοκιμής. Οι ετικέτες του προϊόντος δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Εάν αποδεικνύεται ότι το ρούχο ή το αξεσουάρ έχει χρησιμοποιηθεί, η αλλαγή ή επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή και θα επιστρέφεται με χρέωση του πελάτη.

Η συσκευασία της αποστολής πρέπει να είναι ασφαλής, ώστε να αποφευχθούν τυχόν φθορές κατά τη μεταφορά. Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η κατάθεση θα γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς σας παρακαλούμε να αναγράφετε στη φόρμα επιστροφής τον αριθμό λογαριασμού σας (ΙΒΑΝ), την τράπεζα στην οποία διατηρείτε τον λογαριασμό, καθώς και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο του οποίου η παραγγελία είχε πραγματοποιηθεί.

Για επιστροφή χρημάτων, συμπληρώνετε τη φόρμα, καλείτε τα ΕΛΤΑ Κούριερ της περιοχής σας και ζητάτε παραλαβή από τη διεύθυνσή σας. Η αποστολή χρεώνεται στον παραλήπτη. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, εντός 10 εργάσιμων ημερών σας πιστώνουμε το χρηματικό ποσό στον λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει μετά από την αφαίρεση μεταφορικών αποστολής και επιστροφής.